Bouwjaar | 10-02-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.925 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.925 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nieuwenhuijse Raalte |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Praamstraat 1 |
Postcode | 8102 HM |
Plaats | Raalte |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)572 - 358558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nieuwenhuijse.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2017
Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Lengte: 484 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.694 kg
Laadvermogen: 706 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: LEATHERC/ANTHR/QRTZCEI/NV
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Fijnstofuitstoot: 1 mg/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 567 - € 594 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Used Car afleverpakket (€ 795 meerprijs):
- 12 maanden BOVAG-garantie
- Volledige controle
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Minimaal 1 jaar APK
- Volle tank
- Het in-en exterieur wordt professioneel gereinigd
- Volvo Assistance Card (wegenwachthulp Europa)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Een schitterende rijk uitgeruste Volvo XC70 5 CILINDER AWD Automaat. In de Polar + uitvoering met oa. Adaptieve cruise control, Verkeersbord herkenning, Lane departure warning, Grootlichtassistent, Roofrails, Trekhaak, Extra getinte ramen achter, Elektr.verstelbare/verwarmde stoelen met Select leder, Voorruit verwarming, Parkeersensoren V+A, Volvo on call, Standkachel met timer, Automatische airco, Adaptieve duel Xenon, Regensensor, Elektr. schuif/kantel dak, High Performance audio DVD/CD/USB/AUX Navigatie en Bluetooth telefoon met stuurwielbediening, 18"MERAK velgen. Tot ziens in Raalte bij Matthijs, Paul, Bas en Winfred
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC70 | Asfaltavonturier
De Volvo XC70 heeft zich al bewezen als een veelzijdige auto voor avonturiers. Tijdens een eerdere test wist deze ruige uitvoering van de Volvo V70 zich overtuigend te bewijzen buiten de gebaande paden. Voor wie het avontuur wat dichter bij huis zoekt, is er nu ook een tweewielaangedreven versie van de XC70. Bovendien is de auto voorzien van nieuwe, zuinigere motoren zodat het tijd is om opnieuw op avontuur te gaan met de XC70.
Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke 4x4.
Plus
- subliem audiosysteem
- ruim en comfortabel
- zeer veilig
Min
- te lichte besturing
- testauto niet vrij van rammeltjes
Conclusie
Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke vierwielaandrijving. Hiermee is de auto bereikbaarder geworden voor een grotere groep kopers.
Daarnaast is de aanpassing ook heel logisch, want voor velen beperkt de aantrekkingskracht van de XC70 zich tot het stoere uiterlijk. Het feit dat de auto zich ook kan bewijzen buiten de gebaande paden is voor hen leuk, maar weinig zinvol. In de dagelijkse praktijk worden de meeste avonturen beleefd op het vertrouwde asfalt en daar voelt de XC70 zich nu nog beter thuis.