Bouwjaar | 05-09-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.166 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-09-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.166 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wagner |
Contactpersoon | Paul Wagner |
Adres | Argonweg 26A |
Postcode | 3812 RB |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 7074392 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowagner.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 484 x 186 x 160 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.655 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.320 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 567 - € 594 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (1) (zonder meerprijs): - minimaal 6 maanden APK- 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak met een maximum van 10.000km- controle vloeistoffen- controle bandenspanning
- Afleverpakket (3) (€ 995): - nieuwe APK - controle vloeistoffen - controlle bandenspanning - minimaal halve tank brandstof - 12 maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Net binnen deze fraaie XC70 D4 geartronic automaat.
Deze Volvo heeft is aantoonbaar volledig onderhouden en afgelopen week door ons voorzien van een nieuwe distributieriem en 2 nieuwe All season banden. De auto staat dus op 4 goede banden die u niet hoeft te wisselen met de seizoenen.
Dat scheelt tijd, ruimte en geld! Relatief zuinig en een fijne hoge zit in combinatie met de automaat, stoelverwarming, Climate Control en een elektrisch bedienbaar schuif-kanteldak maakt de XC70 helemaal af.
U bent van harte welkom om te auto te bezichtigen en goede koffie of thee.
Bel 033-7074392 voor een afspraak om teleurstelling te voorkomen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC70 | Asfaltavonturier
De Volvo XC70 heeft zich al bewezen als een veelzijdige auto voor avonturiers. Tijdens een eerdere test wist deze ruige uitvoering van de Volvo V70 zich overtuigend te bewijzen buiten de gebaande paden. Voor wie het avontuur wat dichter bij huis zoekt, is er nu ook een tweewielaangedreven versie van de XC70. Bovendien is de auto voorzien van nieuwe, zuinigere motoren zodat het tijd is om opnieuw op avontuur te gaan met de XC70.
Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke 4x4.
Plus
- subliem audiosysteem
- ruim en comfortabel
- zeer veilig
Min
- te lichte besturing
- testauto niet vrij van rammeltjes
Conclusie
Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke vierwielaandrijving. Hiermee is de auto bereikbaarder geworden voor een grotere groep kopers.
Daarnaast is de aanpassing ook heel logisch, want voor velen beperkt de aantrekkingskracht van de XC70 zich tot het stoere uiterlijk. Het feit dat de auto zich ook kan bewijzen buiten de gebaande paden is voor hen leuk, maar weinig zinvol. In de dagelijkse praktijk worden de meeste avonturen beleefd op het vertrouwde asfalt en daar voelt de XC70 zich nu nog beter thuis.