Bouwjaar | 10-02-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.403 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 18.745,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.403 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Hornerheide |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heythuyserweg 10 |
Postcode | 6085 NH |
Plaats | Horn |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)475 - 582561 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-hornerheide.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2011 - jun. 2012
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 484 x 188 x 160 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.634 kg
Laadvermogen: 696 kg
GVW: 2.330 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
Rechtstreeks afkomstig van 1e eigenaar,dealer onderhouden,
in nieuwstaat verkerende,oerdegelijke Volvo XC70 2.0 D3 FWD Limedted Edition 5 cilinder 164 pk Automaat.
met fm navigatie,audio,bleu tooth,panorama schuif/kanteldak,volautomatische airco,vol leder interieur [ verwarmd,electrisch bediend,memory ]
parkeersensoren,chroom pack,cruise comtroll,xenon verlichting,electrische achterklep,trekhaak,enz,enz
apk gekeurd t/m 10 februari 2025
SLECHTS 153403 KM...
= Bedrijfsinformatie =
Bij Autobedrijf Hornerheide stellen we elke advertentie met grote zorg samen. Toch kunnen we het niet voorkomen dat er fouten zitten in de advertentie. Controleer goed of de door u belangrijke gevonden opties zich ook daadwerkelijk op de auto begeven. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC70 | Asfaltavonturier
De Volvo XC70 heeft zich al bewezen als een veelzijdige auto voor avonturiers. Tijdens een eerdere test wist deze ruige uitvoering van de Volvo V70 zich overtuigend te bewijzen buiten de gebaande paden. Voor wie het avontuur wat dichter bij huis zoekt, is er nu ook een tweewielaangedreven versie van de XC70. Bovendien is de auto voorzien van nieuwe, zuinigere motoren zodat het tijd is om opnieuw op avontuur te gaan met de XC70.
Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke 4x4.
Plus
- subliem audiosysteem
- ruim en comfortabel
- zeer veilig
Min
- te lichte besturing
- testauto niet vrij van rammeltjes
Conclusie
Voor modeljaar 2009 is de Volvo XC70 voorzien van nieuwe motoren. Bovendien is dit avontuurlijke model voortaan ook leverbaar met voorwielaandrijving, in plaats van de gebruikelijke vierwielaandrijving. Hiermee is de auto bereikbaarder geworden voor een grotere groep kopers.
Daarnaast is de aanpassing ook heel logisch, want voor velen beperkt de aantrekkingskracht van de XC70 zich tot het stoere uiterlijk. Het feit dat de auto zich ook kan bewijzen buiten de gebaande paden is voor hen leuk, maar weinig zinvol. In de dagelijkse praktijk worden de meeste avonturen beleefd op het vertrouwde asfalt en daar voelt de XC70 zich nu nog beter thuis.