Bouwjaar | 05-02-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.384 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
€ 66.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 05-02-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.384 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Willem Cornelissen Automotive B.V. |
Contactpersoon | Willem Cornelissen |
Adres | Veerweg 3 |
Postcode | 4153 AS |
Plaats | Beesd |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 681310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.willemcornelissen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 71 liter
Actieradius: 78 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.063 kg
Wielbasis: 287 cm
Accu
Accu: 19 kWh
Accu laden: 6.4 kW
Interieur
Interieur: Leder zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 23 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 197 - € 216 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Technische controle, vloeistof controle.
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Onderhoudspakket (€ 995 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Heeft u interesse in deze auto of een vraag, neem dan telefonisch, via e-mail of per WhatsApp contact op met ons. Uiteraard bent u ook van harte welkom in onze showroom! Graag even bellen van tevoren om teleurstellingen te voorkomen
Tel : 0345-681310
Mob :+31 06 22210869
E-Mail : Info@willemcornelissen.nl
Bezoek voor de gehele fotoreportage onze eigen website.
Al onze auto's worden standaard geleverd met technische controle, vloeistof controle en een geldige APK. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
Afleverpakket € 995,-
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.