Bouwjaar | 01-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
€ 74.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Kollenburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bestseweg 42 |
Postcode | 5688 NP |
Plaats | Oirschot |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 324831 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 12478007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvankollenburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audio en telefonie: Apple carplay, Aansluiting externe audio app, Bowers en Wilkins Soundsysteem, Bluetooth, Navigatie Europa met grootbeeld touchscreen, DAB tuner.
Comfort en Interieur: Ambiente sfeerverlichting, R Design, Zwarte hemelbekleding, interieur in volledig zwart Nappa leder, 12 Volt aansluiting achterin, Boordcomputer, Centrale vergrendeling, Climate control, Elektr. ramen achter, Elektr. ramen voor, Elektronische handrem, Head up Display, Keyless entry/Go, Make-up spiegels, Multifunctioneel stuurwiel, Stoelverwarming, Volledig digitaal combi instrument(virtual cockpit, Zelfdimmende binnenspiegel.
Exterieur: Denim blue metallic, 22 Inch lichtmetalen wielen matt black, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Elektrisch inklapbare en verstelbare buitenspiegels, Verwarmde buitenspiegels, Glazen Panorama dak.
Techniek: Adaptieve cruise control, Startonderbreking, Stuurbekrachtiging, Traction Control, Automatisch geschakelde transmissie, Bandenspanningscontrolesysteem, volautomatische Climate control.
Veiligheid: ABS, Actieve afstand cruise control, Lane assist, Side Assist, Achterruit-airbags , Airbag bestuurder, Airbag bijrijder, Hoofdsteunen achter, Isofix aansluiting, Parkeersensoren voor en achter + 360 Camera, Traffic Sign Detection systeem, Zij-airbags achter, Zij-airbags voor.
Verlichting: Automatisch inschakelende verlichting, Adaptieve bochtenverlichting, Dynamisch knipperlicht, Led dagrijverlichting, Led verlichting achter , Led koplampen.
Overig: Onze prijzen betreffen scherpe meeneemprijzen. Showroomprijs op basis van inruil en garantie ? 76.950,- � Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto neemt gerust contact met ons op
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.