Volvo XC60 D4 FWD Summum| PANODAK|ACC|TREKHAAK|CAMERA|VOL

€ 16.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-02-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 246.027 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.969 cc
Vermogen 133 kW (181 pk)

Volvo XC60 D4 FWD Summum| PANODAK|ACC|TREKHAAK|CAMERA|VOL


€ 16.500,-

Algemeen

Bouwjaar 11-02-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 246.027 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.969 cc
Vermogen 133 kW (181 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Roelfsema B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vriezerweg 14
Postcode 9482 TB
Plaats Tynaarlo
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)592 - 542068 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoroelfsema.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volvo XC60 D4 FWD Summum| PANODAK|ACC|TREKHAAK|CAMERA|VOL


- Kenteken: 2-ZNS-38
- Merk: Volvo
- Model: XC60
- APK tot: 06-11-2025
- Tellerstand: 246027 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1969 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: D4204T5
- Vermogen: 133 kW / 181pk
- Ledig gewicht: 1634 kg
- Max. trekgewicht: 1600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 464 cm
- Hoogte: 1713 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 525 - 550 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Bijzondere opties & accessoires

- Cruise control adaptief
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Trekhaak met afneembare kogel

Pakket: Driver Support Line

- Bots waarschuwing systeem
- Cruise control adaptief
- Dodehoek detectie
- Grootlichtassistent
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning

Pakket: Luxury Line

- Achteruitrijcamera
- Bi-xenon koplampen
- Bi-xenon koplampen adaptief
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Elektrisch verstelbare passagiersstoel
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- Parkeersensor voor
- Parkeersensor voor en achter

Pakket: Inscription Line

- Houtafwerking interieur
- Lederen interieurdelen
- Luxe lederen bekleding

Comfort

- Boordcomputer
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch glazen panorama-dak
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 18"
- Lichtmetalen velgen 20"
- Parkeersensor achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Trekhaak met afneembare kogel
- Verwarmde voorruit

Infotainment

- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Bots herkenning en activatie
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volvo XC60 | Recht op het doel af

Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.

Autotest | Volvo XC60 Recht op het doel af

De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.

Plus

  • snel en zuinig
  • uiterst comfortabel
  • veel aandacht voor veiligheid

Min

  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • bandengeluiden overheersend aanwezig
  • Pilot Assist haalt rechts in

Conclusie

Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.

Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.

De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.

Deel deze advertentie