Volvo XC60 B5 R-DESIGN |Bowers & Wilkens | BLIS | CAMERA |

€ 37.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 106.571 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.969 cc
Vermogen 8 kW (11 pk)

Volvo XC60 B5 R-DESIGN |Bowers & Wilkens | BLIS | CAMERA |


€ 37.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 10-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 106.571 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.969 cc
Vermogen 8 kW (11 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Roelfsema B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vriezerweg 14
Postcode 9482 TB
Plaats Tynaarlo
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)592 - 542068 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoroelfsema.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volvo XC60 B5 R-DESIGN |Bowers & Wilkens | BLIS | CAMERA |


- Kenteken: H-783-VX
- Merk: Volvo
- Model: XC60
- APK tot: 10-06-2026
- Tellerstand: 106571 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1969 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: B420T2
- Vermogen: 8 kW / 11pk
- Ledig gewicht: 1750 kg
- Max. trekgewicht: 2300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 7.3 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Lengte: 469 cm
- Breedte: 190 cm
- Hoogte: 1641 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 293 - 320 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Audio Line

- Audio installatie premium
- DAB

Pakket: Park Assist Pack

- Achteruitrijcamera
- Parkeersensor voor en achter

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- LED koplampen adaptief
- Lichtmetalen velgen 19"
- Parkeersensor achter
- Sportonderstel

Infotainment

- Audio installatie
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen/stof bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achteruitrij assistent
- Afdaal assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Anti overhel assistent
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Contourstoelen
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- Dodehoekdetectie met correctie
- Elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- Kruisend verkeer detectie
- LED mistlampen
- Passagiersairbag
- R-Design exterieur
- Rijstrooksensor met correctie
- Uitwijk assistent
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlich

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volvo XC60 | Recht op het doel af

Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.

Autotest | Volvo XC60 Recht op het doel af

De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.

Plus

  • snel en zuinig
  • uiterst comfortabel
  • veel aandacht voor veiligheid

Min

  • onhandige locatie laad-aansluiting
  • bandengeluiden overheersend aanwezig
  • Pilot Assist haalt rechts in

Conclusie

Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.

Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.

De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.

Deel deze advertentie