Bouwjaar | 08-05-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 149.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.953 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
€ 24.940,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 08-05-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 149.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.953 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf van Vloten B.V. |
Contactpersoon | Tim Janssen |
Adres | Meeuwenlaan 128 |
Postcode | 1021 JN |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 6304518 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vloten-amsterdam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2008 - mei 2010
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.746 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 277 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: G
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 17,3 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Vloten standard: Dit afleverpakket wordt standaard geleverd en heeft daarom geen meerprijs: - Complete reiniging interieur + exterieur
Hartelijk dank voor het bekijken van deze advertentie!
Deze XC60 wordt op korte termijn toegevoegd aan onze collectie en is rijk uitgerust met opties zoals onder andere: lederen bekleding, een elektrisch verstelbare bestuurdersstoel en een Dynaudio-audiosysteem.
De prijs betreft een rijklaarprijs inclusief 6 maanden garantie. Optioneel zijn een nieuwe APK & onderhoudsbeurt bij te kopen. Voor meer informatie over onze auto's verzoeken wij u contact op te nemen met Tim Janssen 06-11258521 / 020-2265575 of via: verkoop@vloten-amsterdam.nl
Om teleurstellingen te voorkomen verzoeken wij u om voor een bezichtiging een afspraak te maken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.