Bouwjaar | 01-07-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 334.975 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 129 kW (176 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 334.975 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 129 kW (176 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Groothandel Waalre B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Dintel 11 |
Postcode | 5684 PS |
Plaats | Best |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46902702 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogroothandelwaalre.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 189 x 171 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.618 kg
Laadvermogen: 887 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
Exportprijs EX BPM!!!!
Duitse brief kost €150,-
Deposit bij registratie is €500,-
NL Prijs is €10.500,-
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor Alle Foto's op www.autogroothandelwaalre.nl
Look for all pictures at www.autogroothandelwaalre.nl
Alle Fotos finden Sie unter www.autogroothandelwaalre.nl
Wij zijn een groothandel die zich vooral richt op verkoop voor export. De meeste auto's staan dan ook als Exportprijs EX BPM of EX BTW geadverteerd. Lees goed de advertentie voor je reageert.
Alleen telefonisch reactie met nummerherkening wordt serieus genomen.
Email en anonieme nummers worden niet beantwoord.
Wij verzorgen de juiste papieren voor export.
Wij zijn alleen op afspraak geopend.
Voor meer info bel 06-46902702
Wir sind ein Großhändler, der sich hauptsächlich auf den Verkauf für den Export konzentriert. Die meisten Autos werden daher als Export EX BPM oder EX VAT angeboten. Lesen Sie die Anzeige gut, bevor Sie antworten.
Nur die Telefonantwort mit der Nummernerkennung wird ernst genommen.
E-Mail- und anonyme Nummern werden nicht beantwortet.
Wir liefern die richtigen Papiere für den Export.
Wir sind nur nach Vereinbarung geöffnet.
Unsere nummer ist 00316-46902702
We are a wholesaler that mainly focuses on sales for export. Most cars are therefore advertised as Export EX BPM or EX VAT. Read the ad well before you respond.
Only telephone response with number recognition is taken seriously.
Email and anonymous numbers are not answered.
We provide the right papers for export.
We are only open by appointment.
For more info call 00316-46902702
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.