Bouwjaar | 30-04-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 245.573 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
€ 11.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-04-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 245.573 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | YoungtimerKopen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 26a |
Postcode | 6604 BV |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 2036145 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.youngtimerkopen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2013
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.705 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4627 x 1891 x 1713 cm
Wielbasis: 277 cm
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 567 - € 594 per kwartaal
EXPORTPRICE EUR 10.750,- (rest bpm 1000 euros)
Het blijft een magisch wapenfeit. De 5 cilinder van Volvo. Alleen indien voorzien van 2400cc inhoud, want de 2.0 exemplaren zijn op het gebied van betrouwbaarheid nét iets minder Volvo.
Wat wil je met een hoge instap SUV met dikke diesel? Geen flater slaan op de wintersport, of op het drassige veld bij het paardrijden. All Wheel Drive; dát is wat je wilt hebben. Laat dat nu standaard zijn op de 215pk D5 uitvoering.
Deze XC60 heeft dus alles in huis!
INTRODUCTIE:
Wij bieden aan deze 2013 Volvo XC60 2.4 D5 AWD Automaat.
Dat het goed rijdt, valt natuurlijk in de categorie 'logisch'. Het is een Volvo met een 5 cilinder!
Voornaamste is de soeplesse die de auto in zich heeft, het D5 blok blijft een heerlijk smeuïge en betrouwbare partner.
Het is een compleet uitgevoerde auto, we noteren onder andere:
- Lederen bekleding
- Elektrisch verstelbare stoelen incl. lendensteun en Memory
- Automatische Airco
- Cruise Control
- Volvo RTI navigatiesysteem
- Parkeersensoren Voor + Achter
- Xenon Verlichting
HISTORIE:
Het is van origine een buitenlandse auto, haar leven begonnen op 30-04-2013 en genaturaliseerd op 24-02-2017.
Geïmporteerd destijds met een kilometerstand van 97.648km welke logisch oploopt naar de 245.573km van vandaag.
Het onderhoud van de auto is altijd keurig uitgevoerd. Recent, bij de laatste APK, zijn er nog 4 nieuwe SUV banden gemonteerd.
OPTISCH:
Simpel, kort & krachtig: Het is een nette auto, met een lichte streepdeuk onderin op de linker achterdeur.
PRIJSSTELLING:
Gezien de staat, onderhoudshistorie & uitvoering van deze XC60 denken wij hem concurrerend in de markt te zetten.
Het betreft een Marge voertuig, er is dus geen BTW te verrekenen. Inruil is altijd mogelijk en zien we graag verschijnen.
= Bedrijfsinformatie =
Belt of mailt u gerust voor meer informatie. Wij staan u graag te woord & reageren snel op e-mail of whatsapp.
Bezichtiging is alleen mogelijk op afspraak.
Met vriendelijke groet,
Marcel van der Sluijs
YoungtimerKopen.NL
024-2036145
info@youngtimerkopen.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.