Bouwjaar | 01-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.020 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 222 kW (302 pk) |
€ 46.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.020 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 222 kW (302 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jonge Broers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuweweg 12 |
Postcode | 2685 AP |
Plaats | Poeldijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38323747 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jongebroers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 223 kW (303 PK)
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 52 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 230 km/u
Accu: 12 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 166 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.061 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 42 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,307692307692 kWh/100km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 197 - € 216 per kwartaal
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
= Bedrijfsinformatie =
Wij adviseren u om eerst contact met ons op te nemen alvorens u onze showroom bezoekt. Zo zorgen wij dat er voldoende tijd is om u te woord staan en kunnen we teleurstellingen voorkomen.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is autobedrijf Jonge Broers niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, spel- en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Inruil en financiering is bij ons mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.