Bouwjaar | 13-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.527 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 13-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.527 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De SUV Specialist |
Contactpersoon | Ed van Bilderbeek |
Adres | Dorpsstraat 81 |
Postcode | 5731 JG |
Plaats | Mierlo |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28882406 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.desuvspecialist.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2019 - jun. 2020
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Vermogen brandstofmotor: 224 kW (305 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 194 x 164 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.061 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 54 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Schitterende en zeer sportieve XC60 T8 met 303 PK sterke motor. De auto is zeer rijk uitgerust met o.a. een Panorrama dak, zwarte hemelbekleding, 21'' lichtmetalen velgen, Elektrische
achterklep, Adaptive Cruise Control, Apple Carplay en Android, Lederen bekleidng, Achteruitrij Camera enz enz. De auto verkeerd in absolute nieuwstaat en wordt afgeleverd met 12 maanden volledige
garantie en zonder extra bijkomende kosten. De KM stand aantoonbaar middels de Carpass.
= Bedrijfsinformatie =
Ruim 20 jaar geleden zijn we gestart met de in-en verkoop van met name kleine occasions en door die jarenlange ervaring hebben we ook een goed netwerk opgebouwd. De laatste tijd merkten we dat er een grote behoefte is ontstaan voor SUV's, de auto's met een hoge instap en dan ook nog vooral met een automatische versnelling. Zodoende zijn we ons daar in gaan specialiseren en vindt u bij ons vooral jong gebruikte SUV's van een hoge kwaliteit.
Service en kwaliteit en een goede prijsverhouding blijven bij ons prioriteit nummer één!
Tel: 06-28882406
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.