Bouwjaar | 01-03-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.987 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 333 kW (454 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.987 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 333 kW (454 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bruins |
Contactpersoon | Leon Legtenberg |
Adres | Torenlaan 8 |
Postcode | 7559 PJ |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2777708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobruins.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiedatum: 2023-03-01
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Actieradius: 78 km
Accu: 19 kWh
Accu laden: compleet vol in 1 uur en 4 minuten
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 2.660 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Schadeverleden: Schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Standaarduitrusting
Navigatiekoppelingen overslaan.
achterbank in delen neerklapbaar
achterbank verwarmd
achteropkomend verkeer waarschuw..
achterruitverwarming
achteruitrij assistent
achteruitrijcamera
actieve noodgeval assistent
afdaal assistent
alarm klasse 1(startblokkering)
aluminium interieur afwerking
Anti Blokkeer Systeem
Anti doorSlip Regeling
Apple Carplay/Android Auto
armsteun achter
armsteun voor
audio installatie premium
Autonomous Emergency Braking
bagage-scheidingsnet
bandenspanningscontrolesysteem
bestuurdersairbag
binnenspiegel automatisch dimmend
Bluetooth telefoonvoorbereiding
boordcomputer
bots herkenning en activatie
bots waarschuwing systeem
Brake Assist System
buitenspiegel(s) automatisch dimme..
buitenspiegels elektrisch inklapbaar
buitenspiegels elektrisch verstel- en ..
centrale vergrendeling met afstands..
connected services
contourstoelen
cruise control adaptief met Stop&Go ..
DAB
dakrails
dimlichten automatisch
dodehoekdetectie met correctie
draadloze telefoonlader
electronic climate control
elektrisch bedienbare achterklep me..
elektrisch glazen panorama-dak
variabele schokdemperafstelling Öhlins
elektrisch verstelb. bestuurdersstoel..
elektrisch verstelb. passagiersstoel ..
elektrische ramen voor en achter
Elektronisch Stabiliteits Programma
elektronische remkrachtverdeling
full-LED koplampen
geluidsimulator
glans exterieur delen
grootlichtassistent
head-up display
hemelbekleding donker
hill hold functie
hoofd airbag(s) achter
hoofd airbag(s) voor
hoofdsteunen anti-whiplash
interieur voorverwarming/(koeling)
keyless entry
keyless start
knie airbag(s)
koplampen adaptief
koplampreiniging
kruisend verkeer detectie
kunstlederen interieurdelen
kunstlederen stuurwiel
LED achterlichten
LED dagrijverlichting
lendesteunen (verstelbaar)
luxe lederen/stof bekleding
metaalkleur
multimedia scherm standaard
multimedia-voorbereiding
navigatiesysteem full map
oplaadmogelijkheid
parkeersensor achter
parkeersensor voor
passagiersairbag
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.