Bouwjaar | 05-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.020 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.020 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automotive Correct |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tramweg 61A |
Postcode | 9422 BM |
Plaats | Smilde |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38982322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automotivecorrect.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2019
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4688 x 1939 x 1641 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.671 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.771 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 167 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Bandenmaat: 235-55-19
Bandenprofiel: 50%
Bandenprofiel achter: 50%
= Bedrijfsinformatie =
LET OP: Hoewel alle advertenties en de gegevens hierin met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Automotive Correct Bosch carservice niet aansprakelijk voor verkeerde opties of fouten in de advertentie. Controleer daarom voor de aankoop of de informatie op internet klopt met de werkelijkheid.
OPENINGSTIJDEN
maandag t/m vrijdag 8:00 tot 17:00 uur
zaterdag 9:00 tot 16:00 uur
's Avonds op afspraak geopend
Heeft u interesse of nog verdere vragen over de auto? neem dan gerust contact met ons op via telefoon of mail.
Automotive Correct Bosch Carservice
0592-481081
0638982322
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.