Bouwjaar | 01-09-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.975 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
€ 31.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.975 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Johan Essink |
Contactpersoon | Niek |
Adres | Klavermaten 6 |
Postcode | 7472 DD |
Plaats | Goor |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 364761 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 34440624 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfessink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volvo XC60 2.0 T250PK Momentum
Bouwjaar : 2018
Kleur: Grijs Metallic
Brandstof: Benzine
km-stand: 129.975 (Onderhoudsboekjes en Autopas aanwezig)
Auto is goed onderhouden zowel van binnen als van buiten.
Auto is voorzien van:
• Airbags
• Adaptieve cruise-controle
• Apple carplay
• Boordcomputer
• Blis (dode hoek detectie)
• Bluetooth
• Centrale deurvergrendeling op afstand
• Climate controle
• Cruise-Controle
• Digitale Kilometer Teller
• Elektrische bedienbare Ramen
• Elektrische bedienbare Spiegel
• Elektrisch bedienbare bestuurders stoel met geheugen
• Led koplampen
• Licht metalen velgen
• Navigatie
• Stoelverwarming
• Radio USB CD Bluetooth
• Trekhaak (origineel volvo)
• Parkeersensoren Voor en Achter
• Volledig lederen bekleding
• 2 Sleutels
• Volvo Dealer onderhouden
• Onderhoudshistorie aanwezig
• Van 1e eigenaar
• Nieuwe APK bij aflevering
Inruil (beperkt) mogelijk
Maak geheel vrijblijvend een afspraak voor een bezichtiging
Vraagprijs ?31.450
Autobedrijf Essink hanteert GEEN afleverkosten
Voor meer informatie kunt u ons bereiken op telefoonnummer: 0547-364761
Autobedrijf Johan Essink is de Volvo specialist van de regio. Wij verkopen en onderhouden alle merken auto�s zowel gebruikt als nieuw. Onze auto�s zijn scherp geprijsd en staan tegelijk voor kwaliteit en degelijkheid. Wij zijn aangesloten bij o.a. Nationale Autopas (NAP) en RDW.
Hierdoor kunnen wij u meer zekerheid bieden.
Wij staan u graag te woord.
Autobedrijf Johan Essink
Klavermaten 6
7472 DD Goor
tel: 0547-36 47 61
mob: 06- 34440624
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.