Bouwjaar | 09-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nieuwenhuijse Raalte |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Praamstraat 1 |
Postcode | 8102 HM |
Plaats | Raalte |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)572 - 358558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nieuwenhuijse.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2013 - 2017
Referentienummer: 050189
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 464 x 189 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.617 kg
Laadvermogen: 888 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: LEATHERC/OFFBLACK/NOVENT
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,8 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Used Car afleverpakket (€ 795 meerprijs):
- 12 maanden BOVAG-garantie
- Volledige controle
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Minimaal 1 jaar APK
- Volle tank
- Het in-en exterieur wordt professioneel gereinigd
- Volvo Assistance Card (wegenwachthulp Europa)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Een super completer Volvo XC60 2.0 T5 245PK. Dealer onderhouden en rook/schade vrij. In de Summum uitvoering en o.a. voorzien van: Metallic lak (Mussel Blue), Elektrisch verstelbare voorstoelen waarvan de bestuurdersstoel met memory, Schuif/kantel panoramadak, elektrisch bedienbare lendesteun, Xenon koplampen met actieve bochtverlichting en koplampsproeiers, elektrisch bedienbare achterklep, automatisch dimmende binnenspiegel, automatisch dimmende buitenspiegels, Business pack connect, Navigatie met spraakbediening, AUX, USB, Bluetooth, Volvo on Call, Standkachel, 12 volt aansluiting kofferruimte, parkeersensoren voor en achter, parkeercamera achter, elektrisch verwarmbare voorruit, 18"lm velgen, lederen bekleding. Tot ziens in Raalte bij Matthijs, Paul, Winfred en Bas. Eventueel een goede 2e hands winterwielenset vanaf € 895 (zolang de voorraad strekt)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.