Bouwjaar | 03-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 57.711 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 286 kW (390 pk) |
€ 42.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 03-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 57.711 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 286 kW (390 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Heijkamp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vierhouterweg 22 |
Postcode | 8075 BJ |
Plaats | Elspeet |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)577 - 459219 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoheijkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 287 kW (390 PK)
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Actieradius: 54 km
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 12 kWh
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.069 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 287 cm
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,481481481481 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 395 - € 432 per kwartaal
Fraaie, compleet uitgevoerde en van 1e Eigenaar afkomstige Volvo XC60 T8 Inscription!
Wij leveren u deze auto rijklaar, netjes gepoetst, met een Nieuwe APK en 3 maanden garantie! Voor 6 maanden garantie rekenen wij € 495,- extra. Verlenging naar 12 maanden is mogelijk, vraag naar de voorwaarden.
U bent van harte welkom om deze auto te komen bezichtigen. Wij adviseren u wel vooraf nog even te informeren naar de beschikbaarheid, dit om teleurstelling te voorkomen. Wij zijn maandag tot en met zaterdag bereikbaar op tel.: 06-11289527 (ook Whatsapp) of per mail: verkoop@autoheijkamp.nl.
Inruil van uw huidige auto is uiteraard mogelijk!
Met vriendelijke groet,
AUTO HEIJKAMP (Elspeet)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.