Bouwjaar | 01-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 256 kW (349 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 256 kW (349 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Dirk van der Steen |
Contactpersoon | Dirk van der Steen |
Adres | Rijksweg 141 |
Postcode | 1906 BG |
Plaats | Limmen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5053266 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dirkvandersteen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 257 kW (349 PK)
Vermogen elektromotor(en): 107 kW (145 PK)
Vermogen brandstofmotor: 186 kW (253 PK)
Koppel: 659 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 71 liter
Actieradius: 94 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.063 kg
Max. trekgewicht: 2.250 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4688 x 1902 x 1658 cm
Wielbasis: 287 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie: 24 maanden
= Bedrijfsinformatie =
AUTOBEDRIJF DIRK VAN DER STEEN adverteert met ALL IN prijzen!! Inclusief afleveringsbeurt, tenaamstellingskosten en 12 maanden BOVAG/ lopende fabrieksgarantie voor occasions en nieuwe auto's boven € 4500,00 . AUTOBEDRIJF DIRK VAN DER STEEN is al ruim 30 jaar een universeel autobedrijf en lid van de BOVAG! Wij verkopen alle merken auto 's zowel NIEUW als GEBRUIKT. Ook voor Lease, Financiering, onderhoud, reparatie, schade herstel en APK kunt u bij ons terecht. Elke lease-auto mag bij ons komen voor onderhoud en reparatie. Ook hebben wij haal en breng service. Voor meer informatie: 072-5053266. Wij heten u van harte welkom in onze mooie zaak in Limmen!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.