Bouwjaar | 04-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.013 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
€ 42.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-08-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.013 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Volvo Van der Schaaf Sneek B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klompenmakersstraat 12 |
Postcode | 8601 WR |
Plaats | Sneek |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)515 - 419618 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderschaaf-friesland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2022 - mrt. 2023
Technische informatie
Vermogen: 175 kW (238 PK)
Vermogen elektromotor(en): 170 kW (231 PK)
Koppel: 330 Nm
Aandrijving
Actieradius: 467 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 444 x 187 x 163 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.930 kg
Laadvermogen: 370 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 69 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 78 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 16 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 135 kW, 596 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 04-08-2026
Garantielabel: Volvo Selekt (24 maanden)
Overige informatie
Bruikbare accucapaciteit: 65.55 kWh
Ingeschatte actieradius: 334 km
Ingeschat verbruik: 22.74 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 347 km
Actieradius praktijk winter: 299 km
Verbruik praktijk zomer: 28.14 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 33.72 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
Elke auto wordt bij ons standaard voorzien van een uitgebreide technische inspectie en een geldige APK (minimaal 3 maanden).
Verder krijgt de auto een professionele poetsbeurt en reiniging van het interieur.
Deze scherpe meeneemprijs is op basis van levering zonder BOVAG- of Volvo Selekt garantie.
Wilt u meer zekerheid en garantie? Kies dan voor ons afleverpakket.
Heeft u een auto in te ruilen? Wij maken graag een vrijblijvend, maar scherp voorstel voor u!
Volvo Van der Schaaf Sneek
0515- 419 618 / 06-47 064 204 ( ook Whats app )
sneek@vanderschaaf-friesland.nl
www.volvocarsfriesland.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC40 | Natuurlijke doorstroming
De Volvo XC40 is een groot succes. Dat dankt het model mede aan de elektrisch aangedreven versie. Die is sterker, stiller, comfortabeler en veel voordeliger per kilometer dan de varianten met verbrandingsmotor. Echter, tot nu toe was de "XC40 Recharge" met zijn overweldigende vermogen en vierwielaandrijving een stuk duurder dan de conventionele uitvoeringen. Daar komt nu verandering in met een versie met een realistisch vermogen en tweewielaandrijving. Zal deze "Single Engine" (P6) het succes van de XC40 verder versterken?
De Volvo XC40 ReCharge P6 is een compacte SUV met elektrische aandrijving. De P6 kost hetzelfde als een vergelijkbare SUV met verbrandingsmotor, maar rijdt beter en is voordeliger per kilometer.
Plus
- nette prijs
- groot bereik / snel opladen
- comfortabel
Min
- lichte fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Android Mobile geeft zorgen over privacy en toekomst
- voorwielen kunnen motorvermogen nauwelijks verwerken
Conclusie
De Volvo XC40 is een waar verkoopsucces. Dat is onder andere te danken aan de typisch Scandinavische, ingetogen vormgeving, de ruimte en natuurlijk de bovengemiddelde aandacht voor veiligheid.
Het succes is ook te danken aan de (deels) elektrisch aangedreven versies. Echter, tot nu toe waren dat (plugin) hybrides en een supersnelle "dual engine". De "XC40 Recharge P6 Single Engine" vormt daarop een welkome aanvulling met een bescheiden vermogen en daarom ook een bescheiden prijs. De "Volvo XC40 P6" kost hetzelfde als een soortgelijke SUV met verbrandingsmotor, maar is stiller, sneller, schoner en voordeliger.
Op de vraag "zal de Single Engine het succes van de XC40 verder versterken?" is het antwoord echter "nee". Wat deze versie vooral zal doen is het succes verlengen. De vraag naar auto's met verbrandingsmotor loopt sterk terug en deze betaalbare P6 maakt doorstroming naar de elektrische XC40 eenvoudig.