Bouwjaar | 08-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.852 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 181 kW (247 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.852 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 181 kW (247 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nieuwenhuijse Raalte |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Praamstraat 1 |
Postcode | 8102 HM |
Plaats | Raalte |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)572 - 358558 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nieuwenhuijse.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2022
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 54 liter
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 443 x 187 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 636 kg
GVW: 2.220 kg
Max. trekgewicht: 2.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Rd00 arienne leder charcoal/charcoal
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen):
- Used Car afleverpakket (€ 795 meerprijs):
- 12 maanden BOVAG-garantie
- Volledige controle
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Minimaal 1 jaar APK
- Volle tank
- Het in-en exterieur wordt professioneel gereinigd
- Volvo Assistance Card (wegenwachthulp Europa)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Een super complete Volvo XC40 2.0 T5 AWD. TREKGEWICHTY 2100KG. Intro Edition uitgevoerd en o.a. voorzien van: Elektrisch verstelbare voorstoelen waarvan de bestuurdersstoel met geheugen, Stoelverwarming voor en achter, mistlampen voor, koplampsproeiers, elektrisch bedienbare kindersloten achter, adaptieve cruise control met pilot assist, intellisafe surround, BLIS dodehoekdetectie, Volvo Guard Alarm, reservewiel (geen volwaardige), Volvo on call, standkachel, 12 volt aansluiting in de bagageruimte, DAB Radio, actieve koplampen met bochtverlichting, stuurverwarming, automatisch inparkeren, apple carplay/android auto, navigatie met spraakbediening, lederen bekleding, getint glas achter, draadloze telefoonlader, elektrisch neerklapbare achterbank. Tot ziens in Raalte bij Matthijs, Paul, Winfred en Bas.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC40 | Natuurlijke doorstroming
De Volvo XC40 is een groot succes. Dat dankt het model mede aan de elektrisch aangedreven versie. Die is sterker, stiller, comfortabeler en veel voordeliger per kilometer dan de varianten met verbrandingsmotor. Echter, tot nu toe was de "XC40 Recharge" met zijn overweldigende vermogen en vierwielaandrijving een stuk duurder dan de conventionele uitvoeringen. Daar komt nu verandering in met een versie met een realistisch vermogen en tweewielaandrijving. Zal deze "Single Engine" (P6) het succes van de XC40 verder versterken?
De Volvo XC40 ReCharge P6 is een compacte SUV met elektrische aandrijving. De P6 kost hetzelfde als een vergelijkbare SUV met verbrandingsmotor, maar rijdt beter en is voordeliger per kilometer.
Plus
- nette prijs
- groot bereik / snel opladen
- comfortabel
Min
- lichte fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Android Mobile geeft zorgen over privacy en toekomst
- voorwielen kunnen motorvermogen nauwelijks verwerken
Conclusie
De Volvo XC40 is een waar verkoopsucces. Dat is onder andere te danken aan de typisch Scandinavische, ingetogen vormgeving, de ruimte en natuurlijk de bovengemiddelde aandacht voor veiligheid.
Het succes is ook te danken aan de (deels) elektrisch aangedreven versies. Echter, tot nu toe waren dat (plugin) hybrides en een supersnelle "dual engine". De "XC40 Recharge P6 Single Engine" vormt daarop een welkome aanvulling met een bescheiden vermogen en daarom ook een bescheiden prijs. De "Volvo XC40 P6" kost hetzelfde als een soortgelijke SUV met verbrandingsmotor, maar is stiller, sneller, schoner en voordeliger.
Op de vraag "zal de Single Engine het succes van de XC40 verder versterken?" is het antwoord echter "nee". Wat deze versie vooral zal doen is het succes verlengen. De vraag naar auto's met verbrandingsmotor loopt sterk terug en deze betaalbare P6 maakt doorstroming naar de elektrische XC40 eenvoudig.