Bouwjaar | 11-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 54.511 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.477 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
€ 37.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 54.511 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.477 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bruins |
Contactpersoon | Leon Legtenberg |
Adres | Torenlaan 8 |
Postcode | 7559 PJ |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2777708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobruins.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiedatum: 2022-01-01
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 45 km
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Accu: 11 kWh
Accu laden: compleet vol in 0 uur en 37 minuten
Gewichten
Ledig gewicht: 1.712 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 2.290 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Schadeverleden: Schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Opties
StandaardOpties
achterbank in delen neerklapbaar, achteropkomend verkeer waarschuwing, achteruitrij assistent, alarm klasse 1(startblokkering), aluminium interieur afwerking, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Apple Carplay/Android Auto, armsteun achter, armsteun voor, audio installatie, Autonomous Emergency Braking, bagagedek, bandenspanningscontrolesysteem, bestuurdersairbag, binnen/buitenspiegel aut. dimmend, Bluetooth, boordcomputer, bots herkenning en activatie, bots waarschuwing systeem, Brake Assist System, buitenspiegels elektrisch inklapbaar, buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar, connected services, cruise control DAB, dakrails, dimlichten automatisch, electronic climate control, elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing, elektrische ramen voor en achter, Elektronisch Stabiliteits Programma, elektronische remkrachtverdeling, file assistent, grootlichtassistent, hill hold functie, hoofd airbag(s) achter, hoofd airbag(s) voor, hoofdsteunen anti-whiplash, interieur voorverwarming/(koeling), keyless entry, keyless start, knie airbag(s), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, LED mistlampen, lederen stuurwiel, lederen versnellingspook, lendesteunen (verstelbaar), lichtmetalen velgen 5-spaaks 18", multimedia-voorbereiding, navigatiesysteem full map + hard disk, oplaadmogelijkheid, parkeersensor achter, passagiersairbag, regensensor, rijstrooksensor met correctie, spraakbediening, start/stop systeem, stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk, stuurwiel multifunctioneel, uitwijk assistent, verkeersbord detectie, vermoeidheids herkenning, volledig digitaal instrumentenpaneel, voorstoelen in hoogte verstelbaar, WiFi, zij airbag(s) voor
Opties
elektrisch glazen panorama-dak, extra getint glas achter, lederen bekleding, metaalkleur, trekhaak uitklapbaar, verwarmde voorruit
Pakketten
Climate Pack
ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar, stuurwiel verwarmd, voorstoelen verwarmd
Park Assist Pack
achteruitrijcamera, parkeersensor voor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC40 | Natuurlijke doorstroming
De Volvo XC40 is een groot succes. Dat dankt het model mede aan de elektrisch aangedreven versie. Die is sterker, stiller, comfortabeler en veel voordeliger per kilometer dan de varianten met verbrandingsmotor. Echter, tot nu toe was de "XC40 Recharge" met zijn overweldigende vermogen en vierwielaandrijving een stuk duurder dan de conventionele uitvoeringen. Daar komt nu verandering in met een versie met een realistisch vermogen en tweewielaandrijving. Zal deze "Single Engine" (P6) het succes van de XC40 verder versterken?
De Volvo XC40 ReCharge P6 is een compacte SUV met elektrische aandrijving. De P6 kost hetzelfde als een vergelijkbare SUV met verbrandingsmotor, maar rijdt beter en is voordeliger per kilometer.
Plus
- nette prijs
- groot bereik / snel opladen
- comfortabel
Min
- lichte fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Android Mobile geeft zorgen over privacy en toekomst
- voorwielen kunnen motorvermogen nauwelijks verwerken
Conclusie
De Volvo XC40 is een waar verkoopsucces. Dat is onder andere te danken aan de typisch Scandinavische, ingetogen vormgeving, de ruimte en natuurlijk de bovengemiddelde aandacht voor veiligheid.
Het succes is ook te danken aan de (deels) elektrisch aangedreven versies. Echter, tot nu toe waren dat (plugin) hybrides en een supersnelle "dual engine". De "XC40 Recharge P6 Single Engine" vormt daarop een welkome aanvulling met een bescheiden vermogen en daarom ook een bescheiden prijs. De "Volvo XC40 P6" kost hetzelfde als een soortgelijke SUV met verbrandingsmotor, maar is stiller, sneller, schoner en voordeliger.
Op de vraag "zal de Single Engine het succes van de XC40 verder versterken?" is het antwoord echter "nee". Wat deze versie vooral zal doen is het succes verlengen. De vraag naar auto's met verbrandingsmotor loopt sterk terug en deze betaalbare P6 maakt doorstroming naar de elektrische XC40 eenvoudig.