Bouwjaar | 05-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.127 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.477 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
€ 30.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.127 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.477 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hans Kleiss B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiter 6 |
Postcode | 2685 LR |
Plaats | Poeldijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 242792 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokleiss.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2022
Referentienummer: #6015
Technische informatie
Koppel: 245 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 54 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.525 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 442 x 187 x 163 cm
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard BOVAG 12 Maanden: APK, onderhoudsbeurt, 12 maanden BOVAG garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Onze prijs is inclusief:
* 12 maanden BOVAG garantie
* 1 jaar BOVAG pechhulp onderweg
* Onderhoudsbeurt en APK keuring
Optioneel:
2 jaar BOVAG garantie vanaf € 988,-
Garantie in eigen regio mogelijk; Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.
Kijk op onze site voor meer info: www.autohanskleiss.nl
De (occasion) advertenties op deze website zijn met de grootste zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat een advertentie niet volledig is of een fout bevat. Derhalve zijn alle advertenties onder voorbehoud van druk-, type- en spelfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC40 | Natuurlijke doorstroming
De Volvo XC40 is een groot succes. Dat dankt het model mede aan de elektrisch aangedreven versie. Die is sterker, stiller, comfortabeler en veel voordeliger per kilometer dan de varianten met verbrandingsmotor. Echter, tot nu toe was de "XC40 Recharge" met zijn overweldigende vermogen en vierwielaandrijving een stuk duurder dan de conventionele uitvoeringen. Daar komt nu verandering in met een versie met een realistisch vermogen en tweewielaandrijving. Zal deze "Single Engine" (P6) het succes van de XC40 verder versterken?
De Volvo XC40 ReCharge P6 is een compacte SUV met elektrische aandrijving. De P6 kost hetzelfde als een vergelijkbare SUV met verbrandingsmotor, maar rijdt beter en is voordeliger per kilometer.
Plus
- nette prijs
- groot bereik / snel opladen
- comfortabel
Min
- lichte fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Android Mobile geeft zorgen over privacy en toekomst
- voorwielen kunnen motorvermogen nauwelijks verwerken
Conclusie
De Volvo XC40 is een waar verkoopsucces. Dat is onder andere te danken aan de typisch Scandinavische, ingetogen vormgeving, de ruimte en natuurlijk de bovengemiddelde aandacht voor veiligheid.
Het succes is ook te danken aan de (deels) elektrisch aangedreven versies. Echter, tot nu toe waren dat (plugin) hybrides en een supersnelle "dual engine". De "XC40 Recharge P6 Single Engine" vormt daarop een welkome aanvulling met een bescheiden vermogen en daarom ook een bescheiden prijs. De "Volvo XC40 P6" kost hetzelfde als een soortgelijke SUV met verbrandingsmotor, maar is stiller, sneller, schoner en voordeliger.
Op de vraag "zal de Single Engine het succes van de XC40 verder versterken?" is het antwoord echter "nee". Wat deze versie vooral zal doen is het succes verlengen. De vraag naar auto's met verbrandingsmotor loopt sterk terug en deze betaalbare P6 maakt doorstroming naar de elektrische XC40 eenvoudig.