Bouwjaar | 03-09-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.211 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
€ 13.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.211 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LVT Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosteinde 12 |
Postcode | 8316 BL |
Plaats | Marknesse |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17260046 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | lvtautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2011 - mei 2013
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 482 x 188 x 155 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.670 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 2.390 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 567 - € 594 per kwartaal
U leest het goed... 2.4 D5 215PK 5-cilinder 4WD gekoppeld aan een Geartronic 6-traps automatische versnellingsbak, nog een échte Volvo dus.
Verder is dit unieke exemplaar bijzonder rijk uitgerust met o.a. een elektrisch glazen schuifdak, elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugen, standkachel, stoelverwarming, premium geluidsinstallatie, keyless entry / start, adaptieve bi-Xenon koplampen, vol lederen bekleding, parkeersensoren voor en achter, elektrisch bedienbare achterklep, navigatie systeem met bluetooth telefonie / audio en meer...
Distributieriem reeds vervangen bij 180.000KM in 2023.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V70 | Een solide basis
Heerlijk, zo'n Volvo V70! De ruimte is overweldigend, de luxe weldadig en de prestaties subliem. Ook de veiligheid laat niets te wensen over. Maar tot voor kort was deze chique stationcar slechts haalbaar voor een kleine groep bevoorrechte kopers. Daar komt nu verandering in dankzij de introductie van nieuwe basismotoren.
Dezelfde ruimte, dezelfde luxe, dezelfde uitstraling en dezelfde veiligheid. Maar nu levert Volvo de V70 met nieuwe basismotoren (incl bio-ethanol!) die de auto een heel ander prijskaartje geven.
Plus
- zeer ruim
- uiterst comfortabel
- subliem audiosysteem
Min
- 2.0F mist zesde versnelling
- gevoelloos remmen
- airco nadrukkelijk hoorbaar
Conclusie
Dezelfde ruimte, dezelfde luxe, dezelfde uitstraling en dezelfde veiligheid. Maar nu levert Volvo de V70 met nieuwe basismotoren die de auto een heel ander prijskaartje geven. De 2.0 liter Flexifuel (benzine en/of bio-ethanol) motor presteert gemiddeld. Door het ontbreken van een zesde versnelling laat deze motor iets te wensen over op het gebied van comfort. De 2.0 liter dieselmotor presteert keurig en is bovendien zeer zuinig.