Bouwjaar | 01-06-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
€ 54.068,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Jantes LM 8x19 (5 rayons triples, taille diamant / aspect graphite), vitres latérales obscurcies à partir du montant B, châssis sport abaissé, sièges sport en partie cuir / textile résille (intérieur : incrustations décoratives maille métallique aluminium / accoudoir central arrière avec rangement compartiment / poignée de levier de vitesses/sélecteur verre cristal ), écran tactile 9" avec système mains libres Bluetooth, feu stop adaptatif, système d'alarme, Apple CarPlay, capteur de buée, ciel de pavillon anthracite, système d'aide à la conduite : assistant de maintien de voie actif (LKA), système d'aide à la conduite: limiteur de vitesse, système d'aide à la conduite: Hazard Light Alert, aide à la conduite -Système: atténuation de collision arrière, système d'aide à la conduite: atténuation de voie en sens inverse, système d'aide à la conduite: assistant de circulation transversale arrière (Cross Traffic Alert, CTA), aide à la conduite système : alerte route glissante, système d'aide à la conduite : assistant de changement de voie, système d'aide à la conduite : assistant d'angle mort (Blind Spot Information System, BLIS), système d'aide à la conduite : reconnaissance des panneaux de signalisation (Road Sign Information, RSI), système d'information du conducteur intelligent ( IDIS), phares à LED "Thor's Hammer" Active High Beam, support lombaire (4 directions), antibrouillards LED, toit ouvrant panoramique en verre, pneus 235/40 R19, norme d'émissions faibles Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AP) , système de nettoyage des phares, siège avant gauche électrique. réglable (avec mémoire), siège avant droit électrique. réglable (avec mémoire), pack aide au stationnement (aide au stationnement avant et arrière (arrière avec fonction de freinage)), volant (cuir artificiel) multifonction (volant avec multifonction), pack hiver (volant chauffant / chauffage des sièges arrière / avant sièges chauffants), applications sur les vitres latérales noir brillant, rétroviseurs extérieurs noir brillant, instrumentation numérique écran 12,3" 2e génération, seuils de porte avec insert en aluminium, cache-bagages / store enrouleur, support de chargement par induction pour smartphone, carrosserie : 5 portes, sécurité enfants à commande électrique, appuie-tête arrière rabattables électriquement, protection du seuil de chargement (acier inoxydable), hybride doux 145 kW (moteur 2,0 litres - 145 kW diesel), kit de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.