Bouwjaar | 01-02-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 69.900 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf S. van der Veen |
Contactpersoon | Stephan van der Veen |
Adres | Albert Einsteinstraat 9 |
Postcode | 7442 DK |
Plaats | Nijverdal |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)548 - 612471 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.svanderveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Geniet van een intense rijervaring in de V60 Cross Country. De vierwielaandrijving, Off Road-rijmodus, Hill Descent Control en ruime bodemvrijheid helpen om de tractie, grip en veiligheid te optimaliseren. Betreft een T5 AWD Cross Country Pro met de volgende pakketten: Business Pack Connect, Comfort Plus Line, Scandinavian Line, Winter Line en diverse opties.
Tot de uitrusting behoren onder andere: AWD vierwielaandrijving, Grille met verticale lamellen in zwart met chroomafwerking, Geïntegreerde uitlaateindpijpen links en rechts, Hill Descent Control, Touring chassis met 210mm bodemvrijheid, 18" 5-Spaaks Black / Diamond Cut velgen, Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie, Elektrisch verstelbare lendensteunen voor, Glossy Black raamomlijsting, Moritz lederen bekleding met comfortstoelen, Verlichtingspack 2, Verstelbare zittingverlenging voorstoelen, Verwarmbare voorstoelen, Verwarmbare zittingen buitenste zitplaatsen tweede zitrij, Verwarmbaar stuurwiel, Parkeerverwarming met timer, Verwarmbare ruitensproeierkoppen, Sensus navigatie met Lifetime MapCare, Smartphone integratie met Apple CarPlay en Android Auto, Park Assist achter, LED mistlampen met bochtverlichting, Full-LED Active High Beam koplampen met adaptieve bochtverlichting en extra hoge lichtopbrengst, Koplampreinigingsinstallatie, Metal Mesh inleg in interieur, Lederen driespaaks stuurwiel met Charcoal bediening voor audio, cruise control, infotainment, Lederen versnellingspookknop, Keyless Start, City Safety, Isofixbevestigingspunten achterbank, Electronic Climate Control, Bandenreparatiekit, Elektrisch inklapbare en verstelbare buitenspiegels met LED knipperlichten, Elektrisch bedienbare achterklep, Trekhaak met semi elektrisch inklapbare kogel, Polestar Engineered Optimisation.
Verkoop prijs is inclusief kosten rijklaar maken ter waarde van 895,- euro, de Volvo krijgt hiervoor 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema, service 2.0 software update, APK en 1-jaar Volvo Assistance (pechhulp in heel Europa).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.