Bouwjaar | 01-06-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.850 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.850 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Land Rover Waimes |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue de la Litorne 2 |
Postcode | 4950 |
Plaats | Waimes |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 440777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.landrover-dealer.be/land-rover-waimes/fr/home/?gclid=CMiH_IHQ29QCFYkp |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant (WLTP): 6,8 l/100km
mission de CO2 (WLTP): 154 g/km
Dommages: aucun
Numro d'immatriculation: DA72170
Driver Assist Pack IntelliSafe Assist : Adaptive Cruise Control + Pilot Assist IntelliSafe Surround Sensus Navigation Pack Sensus Navigation avec RTTI + mises jour gratuites Intgration pour smartphone (Apple CarPlay + Android Auto)
Drive Modes (modes de conduite prinstalls) Bote de vitesses automatique Geartronic 8 rapports Pdales Sport aluminium Pommeau de levier de vitesses Sport en cuir Climatisation 2 zones avec buses de ventilation l'arrire Fonction de pr-ventilation et post-climatisation de l'habitacle Commutateur de dsactivation airbag passager Airbag. conducteur et passager Road Sign Information : affichage des panneaux de signalisation Lane Keeping Aid (Run-off Road Mitigation inclus) Calandre R-Design avec contour et lamelles en Glossy Black Phares LED avec Active High Beam Lave-phares haute pression Phares antibrouillard LED cran conducteur numrique et adaptatif de 12.3 pouces Adaptive Cruise Control Limiteur de vitesse Volvo On Call Systme radio DAB+ Systme audio High Performance 330W avec 10 haut-parleurs Rtroviseurs extrieurs rabattables lectriquement Verrouillage automatique des portes Coque de tlcommande en cuir Charcoal Couleur contrastante des rtroviseurs extrieurs en Glossy Black Double verrouillage Private Locking Blind Spot Information BLIS avec Cross Traffic Alert Systme d'alarme Volvo Guard Scurit enfant portes arrire commande lectrique Hayon commande lectrique Keyless Entry avec ouverture/fermeture du hayon sans les mains Fonctionnalit de commande vocale Incrustations Metal Mesh Aluminium Sige conducteur commande lectrique avec fonction de mmoire Sige passager avec rglage lectrique en hauteur Siges avant chauffants Appuie-tte rabattables lectriquement sur les siges latraux Configuration 5 places assises Siges arrire avec dossier rabattable en 2 parties 60/40 Support lombaire avant lectrique en 4 positions Tapis de sol Sport en textile l'avant et l'arrire Filet de scurit en nylon entre siges arrire et coffre Accoudoir central arrire avec porte-gobelets et trappe skis Miroirs de courtoisie clairs Eclairage intri
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.