Volvo V60 B3 Mild-Hybride Benzine AUT 120kW/163PK Momentum Pro

€ 39.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-10-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 3.500 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.969 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Volvo V60 B3 Mild-Hybride Benzine AUT 120kW/163PK Momentum Pro


€ 39.500,-

Algemeen

Bouwjaar 26-10-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 3.500 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.969 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam NOVABIL Kortrijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Brugsesteenweg 261
Postcode 8500
Plaats Kortrijk
Land België
Telefoon +32 (0)56 - 355151 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.novabil.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst

Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.

Autotest | Volvo V60 T8 Met één been in de toekomst

De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.

Plus

  • bijzonder snel
  • uiterst comfortabel
  • veel aandacht voor veiligheid

Min

  • geen koopje
  • onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting

Conclusie

Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.

Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.

Deel deze advertentie