Bouwjaar | 14-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.043 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.953 cc |
Vermogen | 224 kW (305 pk) |
€ 18.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.043 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.953 cc |
Vermogen | 224 kW (305 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tomcars B.V. |
Contactpersoon | T.J.P. de Bruyckere |
Adres | Nieuwe Erven 1 |
Postcode | 5384 TA |
Plaats | Heesch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 857858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tomcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2010 - jun. 2013
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 67 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.641 kg
Laadvermogen: 669 kg
GVW: 2.310 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 237 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik in de stad: 14,8 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: 12 maanden
Garantie: 10.000 km
Garantie: 12 maanden Bovag garantie inclusief Bovag afleverbeurt en Bovag 40 puntencheck
Rijklaarprijs inclusief Bovag afleverbeurt, APK en 12 maanden Bovag garantie. Geen afleverkosten!
Volvo V60 3.0 T6 305PK AWD Automaat in de sportieve en complete R-Design uitvoering.
In een goede en nette staat en met een complete en aantoonbare historie.
Keurig onderhouden, een onderhoudsboekje en 2 sleutels zijn aanwezig.
Naar wens kunnen wij bij deze auto een trekhaak monteren, het max. trekgewicht is dan 1800KG.
Let op!
Deze prijs is geheel rijklaar inclusief:
-Bovag garantie 12 maanden/10.000km
-Bovag afleverbeurt/onderhoudsbeurt
-Bovag 40 puntencheck
-APK minimaal 10 maanden
-Controle van remmen en banden en vervanging bij een levensduur van minder dan 10.000KM
-Minimaal 15 liter brandstof
-Complete poetsbeurt binnen en buiten
U kunt bij ons uw huidige auto inruilen en bezichtiging graag altijd op afspraak.
Alle door ons aangeboden occasions hebben een volledig aantoonbare kilometerstand en historie!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.