Bouwjaar | 05-11-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.624 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 211 kW (287 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 239.624 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 211 kW (287 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2015 - dec. 2016
Referentienummer: 19241012891289
Technische informatie
Vermogen: 212 kW (288 PK)
Vermogen brandstofmotor: 163 kW (222 PK)
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 5
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.880 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 11 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 294 - € 314 per kwartaal
Overige informatie
Actieradius accu plus range extender: 900 km
Laadtijd normaal stopcontact: 03:30
Distributieset vervangen bij 169.949 km
U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. Een proefrit maken met deze Volvo V60? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!
Met een helder design, groot comfort en eigentijds luxe onderscheidt deze Volvo V60 zich overal waar hij komt. We hebben het hier over een auto van het bouwjaar 2016 die inmiddels 239624 kilometer heeft gereden. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. De aandrijving van deze Volvo komt voor rekening van een vijfcilinder dieselmotor en een automatische transmissie. Vierwielaandrijving verdeelt de aandrijfkracht over de wielen en zorgt voor meer grip. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Life is easy! In ieder geval met dit elektrisch bediende glazen panoramadak. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. In deze Volvo profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, zwarte hemelbekleding, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
De standkachel is een comfortfunctie die de veiligheid vergroot. U rijdt nooit meer met bevroren of beslagen ramen en stapt altijd in een voorverwarmd interieur. Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Qua muziekbeleving onderweg gaat deze auto ook een stevige stap verder dankzij het high performance audiosysteem. De achteropko
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.