Bouwjaar | 05-12-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 285.318 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-12-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 285.318 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Janse-Plat Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marconiweg 8 |
Postcode | 8071 RA |
Plaats | Nunspeet |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 256362 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.janseplat.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2013 - apr. 2015
Technische informatie
Koppel: 440 Nm
Aantal cilinders: 5
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.848 kg
Laadvermogen: 657 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 304 - € 319 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 03:30
Verbruik combinatierit: 133 kWh/100km
Wat zijn typisch Zweedse eigenschappen? Is het de stijlvolle vormgeving? De aandacht voor veiligheid? Het ongekende comfort? Deze Volvo V60 uit 2013 heeft het allemaal. De aandrijving van deze Volvo wordt verzorgd door een vijfcilinder dieselmotor en een automatische transmissie. De auto is uitgerust met lederen bekleding. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en start-stopsysteem ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Met de standkachel stelt u vooraf in wanneer de auto opgewarmd voor u klaar moet staan. U hoeft nooit meer te krabben en de koude start behoort tot het verleden. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. Een massieve sound of fluisterzachte verstaanbaarheid? Het high performance audiosysteem presteert op topniveau. Het navigatiesysteem met harde schijf geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. Deze auto is voorzien van achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, parkeersensoren achter, regensensor, automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels en lederen stuur en versnellingspook.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volvo V60 samen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Volvo. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aan
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.