Bouwjaar | 21-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 290.409 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 211 kW (287 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-12-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 290.409 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 211 kW (287 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2016
Referentienummer: 09180909100910
Technische informatie
Vermogen: 212 kW (288 PK)
Vermogen brandstofmotor: 121 kW (165 PK)
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 5
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 45 liter
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.880 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 11 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 36 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 3
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 341 per kwartaal
Overige informatie
Actieradius accu plus range extender: 900 km
Laadtijd normaal stopcontact: 03:30
Wat zijn typisch Zweedse eigenschappen? Is het de stijlvolle vormgeving? De aandacht voor veiligheid? Het ongekende comfort? Deze Volvo V60 heeft het allemaal. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. Wat de weg ook doet, deze 4x4 heeft elke ondergrond stevig te pakken dankzij de vierwielaandrijving. De lederen bekleding geeft het interieur een rijke en luxe uitstraling. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. Houdt u van frisse lucht en van licht dan zit u helemaal goed met het elektrisch bediende panoramadak. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. In deze Volvo profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, bi-xenon koplampen, zwarte hemelbekleding, aluminium dakrailing, dakreling en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Middenin de winter stapt u in een behaaglijk warme auto dankzij de standkachel. Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Uw smartphone wordt een dashboard, met alle functies in beeld. Dankzij Connected Services en de speciale app. U bent in deze Volvo ook voorzien van dashboard met spraakbediening, high performance audiosysteem, navigatiesysteem met harde schijf, achteropkomend verkeer waarschuwing, R-design en electronic
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.