Bouwjaar | 19-05-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.867 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-05-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.867 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrale Schiedam V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw-Mathenesserstraat 32A |
Postcode | 3113 AH |
Plaats | Schiedam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42415989 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentraleschiedam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.493 kg
Laadvermogen: 647 kg
GVW: 2.140 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Zeer nette auto
AKTIE PRIJS!!!
DE PRIJS IS INCLUSIEF EEN SHOWROOM KLAARBEHANDELING EN 3 MAANDEN GARANTIE EN WIJ REKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN !!
U bent altijd van harte welkom bij ons bedrijf. doordat onze voorraad zeer snel wisselt en wij ruim de tijd voor u willen nemen, verzoeken wij u vriendelijk om altijd even van tevoren te bellen voordat u langs komt.
Onze openingstijden:
Maandag 08.30 - 18.30
Dinsdag 08.30 - 18.30
Woensdag 08.30 - 18.30
Donderdag 08.30 - 18.30
Vrijdag 08.30 - 18.30
Zaterdag 09.00 - 18.00
Financiering mogelijk!!
Inruilen mogelijk!!
ADRES- NIEUW-MATHENESSERSTRAAT 32A
3113 AH SCHIEDAM
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.