Bouwjaar | 09-06-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.525 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 222 kW (302 pk) |
€ 36.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-06-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 54.525 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 222 kW (302 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wens B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eendrachtsweg 13 |
Postcode | 9263 TA |
Plaats | Garyp |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 725000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-wens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 223 kW (303 PK)
Vermogen elektromotor(en): 65 kW (88 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 51 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/40 R19
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Accu: 12 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Maten
Afmetingen (LxBxH): 476 x 185 x 143 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.961 kg
Laadvermogen: 589 kg
GVW: 2.550 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 42 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,745098039216 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Deze fraaie V60 T8 is inmiddels binnen, foto's volgen spoedig.
= Bedrijfsinformatie =
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven.
Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie.
Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.