Bouwjaar | 07-03-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-03-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 228 kW (311 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoinkoop Eigenraam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Beethovensingel 124 |
Postcode | 3133 EA |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34485888 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eigenraam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/45 R18
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 476 x 185 x 143 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.724 kg
Laadvermogen: 596 kg
GVW: 2.320 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 171 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket (2) (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
- Afleverpakket (€ 495 meerprijs): - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift en/of onderhoud historie. - Nieuwe apk keuring. - 24 uur pechhulp in heel Europa. - 6 maanden VAKGARANT met een landelijke dekking. - Eigenraam aflevertas o.a. vestjes en EHBO kit. - Afleverlijst van de betreffende monteur die aan de auto heeft gewerkt. - Uitgebreide kwaliteitscontrole inclusief vervanging van versleten onderdelen. - Distributieriem vervangen indien nodig binnen 1 jaar of 15.000 km. - Brandstoftank altijd half vol.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket (2)"): BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Vakgarant (6 maanden)
Deze Volvo V60 T6 is een directie auto, foto's op aanvraag beschikbaar. Ondanks de scherpe prijs gegarandeerd een schadevrije auto welke we in 2022 zelf hebben geimporteerd uit Duitsland. Wanneer u een afspraak wil maken kunt u mij persoonlijk bellen of een what's app bericht sturen.
H. Eigenraam 06-24890074
= Bedrijfsinformatie =
Onze occasions zijn uitsluitend na afspraak te bezichtigen,
Voor vragen en/of opmerkingen mag u ons altijd bellen of mailen 06-3448 5888 verkoop@eigenraam.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.