Bouwjaar | 27-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 142.582 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 142.582 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 184 kW (251 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Deys Service B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpsstraat 107 |
Postcode | 6741 AD |
Plaats | Lunteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 482200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.deysservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2022
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 235 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 476 x 185 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.615 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.250 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Rc00 nappa leder met ventilatie charcoal/charcoal
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Bovag garantie en afleverbeurt (zonder meerprijs): Wettelijke BOVAG garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Wanneer u de auto komt bekijken, graag van tevoren even bellen.
Graag tot ziens, de koffie staat klaar!
Let op! Komt u kijken? Navigeer dan naar Julianaplein te Lunteren.
Ondanks de zorg die wij aan onze advertenties besteden, zijn typ- en specificatiefouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.