Bouwjaar | 30-08-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.002 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
€ 24.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 116.002 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Volvo Ton van Kuyk Hoorn B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kernweg 8 |
Postcode | 1627 LC |
Plaats | Hoorn |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 284000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tvk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2022
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 476 x 185 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.603 kg
Laadvermogen: 627 kg
GVW: 2.230 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Technische controle
Geldige APK
Tenaamstelling
12 maanden wettelijke garantie
- Bovag (€ 695 meerprijs):
Technische controle
Tenaamstelling
Volle tank/accu
Onderhoudsbeurt
Reconditionering in- en exterieur
Meest recente software
12 maanden Volvo Assistance
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden)
Al onze Volvo occasions worden geleverd inclusief onze Basis Servicepakket. Dit houdt in dat we altijd leveren met wettelijke garantie, een tenaamstelling, een controle van alle vitale delen en vloeistoffen en een geldige APK-keuring. Wanneer er behoefte is aan extra zekerheid informeren wij u graag over onze garantie- en servicepakketten.
Voor meer informatie neemt u contact op met één van onze verkoopadviseurs op telefoonnummer 0229-284000 of u kunt een vraag stellen via WhatsApp op dit telefoonnummer. Wij nodigen u graag uit in de showroom voor een vrijblijvende offerte en eventuele proefrit. Ondanks zorgvuldige ingaven zijn specificaties en leverbaarheid voorbehouden.
Ton van Kuyk Hoorn
Kernweg 8
1627 LC Hoorn
T. 0229-284000.
E. hoorn@tvk.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.