Bouwjaar | 20-12-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.850 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
€ 30.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-12-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.850 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Klunder Mobiel B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Holterweg 2 |
Postcode | 7475 AV |
Plaats | Markelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 785834 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.klundermobiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2022
Referentienummer: VO3633
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.603 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 287 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK; Geldige APK, RDW-leges
Stoere V60 welke Polestar Engineered is waardoor het vermogen geoptimaliseerd is naar 211 pk. En nog belangrijker het Maximum Koppel is met 13% toegenomen naar 340 Nm. De normaal chromen details in de voorbumper, grille en de uitlaatmonden zijn zwart gespoten. Daarnaast is deze V60 voorzien van een zwarte hemel en zijn alle logo's op het kofferdeksel, op die van Polestar na, verwijderd. Het grote panoramadak geeft licht en lucht in het interieur. De trekhaak is elektrisch wegklapbaar. Wij hebben deze V60 uit Denemarken geïmporteerd en leveren wij met een nieuw Ned. kenteken, APK en afleverbeurt. De Volvo is net binnen en wordt nog compleet gereconditioneerd.
KlunderMobiel B.V. is een jong klein bedrijf met een voorliefde voor Scandinavische Auto's. Wij werken bij voorkeur op AFSPRAAK. Neem contact op met Peter Klunder bereikbaar op
06-51789474 of info@klundermobiel.nl.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.