Bouwjaar | 05-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.891 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
€ 14.800,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.891 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Arno van Putten auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gruppendelerweg 13 |
Postcode | 8071 WK |
Plaats | Nunspeet |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 250401 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.arnovanputtenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.503 kg
Laadvermogen: 697 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
VOOR MEER FOTO'S KIJK DAN OP WWW.ARNOVANPUTTENAUTOS.NL
++++++++++++++++++++++++++++++
Welkom bij Arno van Putten auto's.
Ik ga niet voor de "laagste" prijs maar ik streef naar service en kwaliteit!
Kom vrijblijvend kijken en proefrijden met de auto waarin u geïnteresseerd bent , dan kunnen we praten over de eventuele inruil en uw wensen .
Mijn auto's worden technisch nagekeken bij aflevering, en worden afgeleverd met een onderhoudsbeurt en APK keuring.
Ik reken geen extra aflever kosten.
Auto's van €4500,- of meer hebben automatisch 3 maanden garantie.
Om teleurstellingen te voorkomen raad ik u aan telefonisch contact met mij op te nemen om er zeker van te zijn of de auto van u interesse nog beschikbaar is.
Dan plannen we een afspraak in, en weet u zeker dat ik aanwezig ben op de zaak .
+++++++++++++++++++++++++++++
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.