Bouwjaar | 09-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 262.871 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 262.871 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Strik Auto's |
Contactpersoon | Nard Strik |
Adres | Mijlstraat 56a |
Postcode | 5281 LM |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)411 - 678467 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 45088858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.strikautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2013 - apr. 2015
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.502 kg
Laadvermogen: 648 kg
GVW: 2.150 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal
EXPORTPRICE INSIDE EU FOR COMPANY/BUSINESS WITH VALID TAXNUMBER: € 7.989,- EXPORTPRICE FOR PRIVATE PERSON/CONSUMER INSIDE EU : € 9.666,- EXPORTPRICE OUTSIDE EU FOR BUSINESS OR CONSUMER : € 8886,- PRIJS VOOR DE NEDERLANDSE MARKT IS € 10.989 ,-.
Deze auto is ook geschikt als export auto. APK/Tuv is geldig. Exportdocumenten inclusief verzekering voor 15 dagen kosten € 120,-. Zonder verzekering, dus op trailer € 35,-.
English: This car is suitable for car exports. MOT/TUV is valid. Export documents including insurance costs € 120,-. Without insurance, so on trailer € 35,-.
Our location is located 15 km from the Eindhoven airport. And 2 minutes from the train station Boxtel.
Deutsch: Dieses auto ist als export-auto geeignet. TUV ist gultig. Export von dokumenten inclusiv versicherung fur 15 tagen kostet € 120,-. Ohne versicherung, so auf anhanger € 35,-. Unser Standort befindet sich 15 km vom Flughafen Eindhoven entfernt. Und nur 2 Minuten vom Bahnhof Boxtel.
Francais: Cette voiture est adapte pour les exportations de voitures. MOT/TUV est valide. Les documents d'exportation, y compris les couts d'assurance € 120,-. Sans assurance, donc le trailer € 35,-. Notre emplacement est situé à 15 km de l'aéroport d'Eindhoven. Et à 2 minutes de la gare Boxtel.
= Bedrijfsinformatie =
Afleveringsmogelijkheden:
Voor aanschaf van een occasion heeft u bij ons 2 mogelijkheden, u kiest voor:
o Pakket Standaard: De scherp geadverteerde prijs inclusief geldige apk, vloeistoffencontrole, minimaal 5 liter brandstof en ter naam stellen van het voertuig, geen meerprijs!
o Pakket Service: Pakket standaard inclusief servicebeurt. Prijs is variërend vanaf € 395,- tot € 595,- afhankelijk van het voertuig.
Financiering en lease:
Wij werken samen met diverse lease en financieringsmaatschappijen die tegen scherpe maandbedragen en voorwaarden u aan aanbieding kunnen doen. Informeer via ons naar de mogelijkheden.
Nationale Aut
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.