Bouwjaar | 01-10-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 120.042 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
€ 21.990,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 120.042 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Class Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Gembloux 36 |
Postcode | 5140 |
Plaats | Sombreffe |
Land | België |
GSM | +32 (0)491 - 888789 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
CLASS-CARS
Adresse :
Chausse de gembloux N36, 5140 Sombreffe
- Contact :
English : +32 492 53 26 62
Franais : + 32 0491 888 789
- Horaire :
Du lundi au samedi 09H00 18H00
Dimanche de 10h 18h uniquement sur RDV
- Per uur :
Maandag t/m zaterdag 9.00 uur tot 18.00 uur
Zondag van 10.00 tot 18.00 uur enkel op afspraak
LE GARAGE CLASS CARS vous propose des vhicules de qualit depuis plus de 15 ans ! Rigoureusement slectionns et accompagns :
D'un historique complet, carnet et factures d'entretien
D'une garantie totale, pices et main-d'oeuvre
D'un possible financement, jusqu' 84 mois ,
( emprunter de l'argent cote aussi de l'argent )
Le GARAGE CLASS CARS
"Vendre ET/OU acheter en toute simplicit"
Description du vhicule
Marque : VOLVO
Modle : V60
BOITE : GEARTRONIC AUTOMATIQUE
Anne : 07 / 10 / 2020
Kw : 110
Chevaux : 150
Srie : MOMENTUM
EURO : 6d
quipement :
Assistant au stationnement :
- ? Capteurs d'aide au stationnement arrire
- ? Capteurs d'aide au stationnement avant
- ? Camra d'aide au stationnement
Autres :
- ? Phares FULL LED
- ? Dtecteur de pluie
- ? Dtecteur de lumire
- ? Siges chauffants
- ? Siges lectriques
- ? Siges sport
- ? Start / Stop automatique
- ? Rtroviseur lectriques
- ? Volant multifonctions
- ? Systme d'accs et de dmarrage sans cl
- ? Hayon lectrique
- ? Hayon Comfort Access (PIED)
- ? Isofix
Climatisation :
- ? Climatisation
- ? Climatisation automatique
- ? Climatisation bi-zone
Divertissement / Mdias :
- ? Apple CarPlay
- ? Android Auto
- ? Bluetooth
- ? Commande vocale
- ? Dispositif mains libres
- ? Chargeur tlphone sans fil
- ? Navigation
Systmes d'assistance :
- ? Alerte de franchissement involontaire de lignes
- ? Systme d'vitement de collision
- ? Rgulateur de vitesse
- ? Limiteur de vitesse
- ? Dtection des panneaux routiers
Dcouvrez plus de 70 vhicules de stock sur notre site,
www.class-cars.be ///
N'hsitez pas faire un essai routier convaincant. Nous vous demandons de bien vouloir nous contacter au pralable par tlphone ou par email pour un rendez-vous, afin que nous puissions nous assurer q
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.