Bouwjaar | 12-08-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 96.659 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 32.850,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-08-2020 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 96.659 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage G. Slootweg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van Rootselaarstraat 2-4 |
Postcode | 3817 TC |
Plaats | Amersfoort |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)33 - 4633939 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.slootweg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 120 kW (163 PK)
Vermogen elektromotor(en): 10 kW (14 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 476 x 185 x 143 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.661 kg
Laadvermogen: 579 kg
GVW: 2.240 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (3): Geldige APK keuring Tenaamstelling Vloeistoffen controle
Dit afleverpakket bevat: 3 Maanden garantie
Kilometer na kilometer, bocht na bocht levert deze Volvo V60 de beste rijprestaties. Een viercilinder motor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Dit mag je gerust een luxe uitvoering noemen: een lederen interieur én een elektrisch bedienbare achterklep! Tijdens de koude maanden is stoelverwarming een voorziening die u niet wilt missen. Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. Verder is de Volvo uitgerust met: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.
Met het digitale dashboard kunt u de cockpit-interface naar uw voorkeur instellen. Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Waar u zelf ook bent, u staat altijd in contact met de auto via de app op uw smartphone. Zo controleert u uiteenlopende functies, ook op afstand. U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem (met DAB!) en het navigatiesysteem met harde schijf kunt u bedienen vanaf het stuur of met spraak. Ook achteropkomend verkeer waarschuwing, R-design, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, regensensor en keyless entry horen tot de voorzieningen op deze auto.
Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Bij de veiligheidssystemen van deze Volvo hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Het Lane-keeping sy
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.