Bouwjaar | 29-03-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.750 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 38.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.750 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bruins |
Contactpersoon | Leon Legtenberg |
Adres | Torenlaan 8 |
Postcode | 7559 PJ |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2777708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobruins.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiedatum: 2023-03-01
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Gewichten
Ledig gewicht: 1.634 kg
Laadvermogen: 606 kg
GVW: 2.240 kg
Interieur
Interieur: Grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Schadeverleden: Schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Opties
StandaardOpties
achterbank in delen neerklapbaar, achterbank met armsteun en skiluik, achteropkomend verkeer waarschuwing, achterruitverwarming, achteruitrij assistent, actieve noodgeval assistent, alarm klasse 1(startblokkering), aluminium interieur afwerking, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Apple Carplay/Android Auto, armsteun voor, audio installatie, Autonomous Emergency Braking, bagage-scheidingsnet, bandenspanningscontrolesysteem, bestuurdersairbag, binnenspiegel automatisch dimmend, Bluetooth telefoonvoorbereiding, boordcomputer, bots herkenning en activatie, bots waarschuwing systeem, Brake Assist System, buitenspiegel(s) automatisch dimmend, buitenspiegels elektrisch inklapbaar, buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar, centrale vergrendeling met afstandsbediening, comfortstoel(en), connected services, cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp, DAB, dakrails, dimlichten automatisch, draadloze telefoonlader, electronic climate control, elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing, elektrische ramen voor en achter, Elektronisch Stabiliteits Programma, elektronische remkrachtverdeling, grootlichtassistent, hill hold functie, hoofd airbag(s) achter, hoofd airbag(s) voor, hoofdsteunen anti-whiplash, keyless entry, keyless start, kunstlederen stuurwiel, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, lendesteunen (verstelbaar), lichtmetalen velgen 17", multimedia scherm standaard, multimedia-voorbereiding, navigatiesysteem, parkeersensor achter, passagiersairbag, regensensor, rijstrooksensor met correctie, Roll Stability Control, spraakbediening, start/stop systeem, stuurwiel multifunctioneel, uitwijk assistent, verkeersbord detectie, vermoeidheids herkenning, vervolgbotsing preventie, volledig digitaal instrumentenpaneel, voorstoelen in hoogte verstelbaar, WiFi voorbereiding, zij airbag(s) achter, zij airbag(s) voor
Opties
extra getint glas achter, metaalkleur, verwarmde voorruit
Pakketten
Climate Pack
achterbank verwarmd, stuurwiel verwarmd, voorstoelen verwarmd
Park Assist Pack
achteruitrijcamera, parkeersensor voor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.