Bouwjaar | 16-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.016 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 11.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.016 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoge Emmen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacob le Mairestraat 231 |
Postcode | 7825 XE |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 531915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2010 - jun. 2013
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 67 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.432 kg
Laadvermogen: 668 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Leaseprijs: € 198 p/m (private lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: Onze garantie pakketten zijn tegen een kleine meerprijs bij te kopen.
Hij is klaar voor nog jaren rijplezier, deze Volvo V60 uit 2012. Er staat 170016 kilometer op de teller. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De sportstoelen zorgen ervoor dat u goed en comfortabel zit, ook als het gas erop gaat. Zoals de meeste eigentijdse auto's is ook deze Volvo V60 voorzien van een geavanceerd start-stop systeem. Bij stilstand gaat de motor uit en start weer zodra u verder gaat. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, LED-dagrijverlichting, getint glas en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Terwijl het navigatiesysteem de ideale route voor u uitstippelt, geniet u van de kwaliteit van het audio-installatiesysteem. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur. Aan boord van deze Volvo V60 is een achteropkomend verkeer waarschuwing voor extra veiligheid. De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. U bent in deze Volvo ook voorzien van R-design, cruise control, sportstuurwiel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volvo V60 samen. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en berekent via een sensor de veilige afstand tot voorliggers.
Deze auto heeft een bestaande APK tot oktober 2025. Dit is een meeneemprijs, de fullserviceprijs inclusief 12 maanden BOVAG garantie is €12.939,- U rijdt deze auto al vanaf €198,- per maand
Dat de kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het tellerrapport van Nationale Autopas. Als dit de aut
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.