Bouwjaar | 21-07-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 170.672 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 113 kW (154 pk) |
€ 15.449,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-07-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 170.672 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 113 kW (154 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Harm Boelens |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Conradi-Veenlandstraat 8a |
Postcode | 9104 BN |
Plaats | Damwoude |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 424727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfboelens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2017 - apr. 2018
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.472 kg
Laadvermogen: 728 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's komen rechtstreeks van de eerste eigenaar veelal leasemaatschappijen en zijn voorzien van zowel een volledige onderhoudshistorie als een Nationale Auto Pas. Wij hebben wekelijks nieuwe aanvoer en een scherp variërend aanbod. Bij binnenkomst krijgen alle auto's een inname inspectie. Zodat u als klant niet voor verrassingen komt te staan.
Naast deze inspectie krijgt u bij aankoop van de auto altijd GRATIS een nieuwe APK keuring.
Een groot deel van onze voorraad (90 auto's) staan binnen in onze showroom overzichtelijk gepoetst, voorzien van NAP certificaat en prijskaart. Zo kunt u de gewenste auto op uw gemak bezichtigen. Tenaamstelling en vrijwaren van de auto kunnen wij ter plekke voor uw verzorgen. Inruil van uw huidige auto is mogelijk.
Wij hanteren GEEN afleverkosten!
Als u nog meer zekerheid wilt hebben is het afsluiten van garantie en onderhoudsbeurt tegen meerprijs mogelijk.
Graag tot ziens bij Autobedrijf Boelens te Damwoude (friesland)
Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.