![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 29-06-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 310.918 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 310.918 km
![]() |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | YoungtimerKopen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 26a |
Postcode | 6604 BV |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 2036145 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.youngtimerkopen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.279 kg
Max. trekgewicht: 1.350 kg (ongeremd 650 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4522 x 1785 x 1499 cm
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 176 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,8 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
EXPORTPRICE = 4.150,- EURO (801 EURO REST BPM)
INTRODUCTIE:
Wij bieden aan deze 2011 Volvo V50 2.0 Benzine met 310.000km op de klok.
Het is een compleet uitgevoerde auto, we noteren onder andere:
- Lederen Bekleding
- Volvo RTI Navigatie systeem
- Cruise Control
- Automatische Airco
- Trekhaak
- Parkeersensoren Achter
HISTORIE:
Het is van origine een Nederlandse auto, die sinds 08-2018 in bezit was van de laatste eigenaar. Deze heeft de auto destijds aangeschaft met een kilometerstand van 158.000km.
Het onderhoud is altijd uitgevoerd bij de plaatselijke garage. Zoals elke 2.0 motor in deze generatie Volvo's, verbruikt deze ook wat olie.
OPTISCH:
Simpel, kort & krachtig: Vrij nette verschijning met her en der (buiten en binnen) gebruikerssporen.
PRIJSSTELLING:
Gezien de staat, onderhoudshistorie & uitvoering van deze V50 denken wij hem concurrerend in de markt te zetten.
Het betreft een Marge voertuig, er is dus geen BTW te verrekenen. Inruil is altijd mogelijk en zien we graag verschijnen.
= Bedrijfsinformatie =
Belt of mailt u gerust voor meer informatie. Wij staan u graag te woord & reageren snel op e-mail of whatsapp.
Bezichtiging is alleen mogelijk op afspraak.
Met vriendelijke groet,
Marcel van der Sluijs
YoungtimerKopen.NL
024-2036145
info@youngtimerkopen.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V50 DRIVe | Einde of nieuw begin?
De Volvo V50 is razend populair onder leaserijders. Al vele jaren is dit een verkoopsucces voor Volvo. De V50 is zelfs al zo lang op de markt dat het voor veel leaserijders tijd is om een volgende auto uit te kiezen. En alhoewel menigeen tevreden is met de V50, wordt de volgende auto toch een andere. Volvo's succesnummer voldoet namelijk niet aan de milieueisen van de werkgever. Tenminste, tot nu toe, want de Volvo V50 is er nu ook in een uiterst milieuvriendelijke "DRIVe"-uitvoering. Reden genoeg om opnieuw voor Volvo te kiezen?
![Autotest | Volvo V50 DRIVe Einde of nieuw begin?](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2395/volvo-v50-16d-summum-drive-startstop.jpg)
De DRIVEe is een zuinige versie van de Volvo V50. De prestaties zijn voldoende en het weggedrag zelfs beter dan gebruikelijk. Het Scandinavische design is daarmee voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- vlot en toch zeer zuinig
- zeer veilig
- prima klank audiosysteem
Min
- start/stop systeem werkt niet onmerkbaar
- weinig bagageruimte (voor een stationcar)
- omslachtige procedure opklappen achterbank
Conclusie
Is de komst van DRIVe voldoende reden om opnieuw voor een Volvo V50 te kiezen? Zonder twijfel. Wie nu een zwaar gemotoriseerde V50 rijdt zal de 1.6D al een stapje terug ervaren, maar ook deze extra zuinige dieselmotor presteert verdienstelijk. Sterker nog: dankzij alle aanpassingen is het weggedrag verbeterd!
Daarnaast behoudt de V50 ook als DRIVe alle sterke punten die de auto zo populair maken: Scandinavisch design, beschaafde afmetingen en natuurlijk heel veel veiligheid.