Bouwjaar | 03-03-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.922 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
€ 4.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-03-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.000 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.922 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Theo van Huet |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aerdtsestraat 44a |
Postcode | 6911 AS |
Plaats | Pannerden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)316 - 371300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.theovanhuet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Modelreeks: dec. 1999 - dec. 2001
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 482 x 183 x 145 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.567 kg
Laadvermogen: 523 kg
GVW: 2.090 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 243 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik in de stad: 14,6 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Historie
Aantal eigenaren: 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Ondanks onze uiterste zorgvuldigheid, kunnen de geadverteerde opties / accessoires afwijken van de werkelijke opties / accessoires. Derhalve zijn deze onder voorbehoud.
Ons bedrijf, met meer dan 25 jaar ervaring in autotechniek, heeft altijd een ruim aanbod betaalbare occasions op voorraad en beschikt over een moderne werkplaats. Uw wensen staan nog altijd centraal.
Occasion of nieuw, grote of kleine beurt, APK-keuring, verzekering, financiering, glasschade, pechhulp, winterbanden etc.
U kunt voor alles bij ons terecht!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo S80 | Een andere richting
De S80 is het topmodel van Volvo, dat blijkt al uit de typeaanduiding. Maar dat topmodel is al heel wat jaren op de markt. Om de concurrentie op afstand te houden, heeft de S80 een klein jaar geleden een facelift ondergaan. Nu volgt een veel belangrijkere vernieuwing: de S80 is voorzien van nieuwe, relatief kleine motoren. Daarmee zou de auto voordeliger worden in aanschaf en gebruik. Maar behoudt de S80 daarmee ook het nobele karakter?
De S80 is met recht het topmodel van Volvo. Na de facelift van 2009 ligt de nadruk nog meer op een chique uitstraling en verfijnde rijeigenschappen. De 2.0T is vlot, stil en relatief zuinig.
Plus
- prima 2.0T motor
- uiterst comfortabel
- fijn audiosysteem
Min
- (nog) niet leverbaar met nieuwste veiligheidsvoorzieningen van Volvo
- hoofdsteunen voorin iets te laag
Conclusie
De leeftijd telt en de concurrentie staat te dringen. Bovendien kreeg de S80 recent een concurrent uit eigen huis: de Volvo S60. Daarom slaat de Volvo S80 nu een andere richting in. De S80 is niet langer Zweeds zakelijk alternatief, maar onderscheidt zich nadrukkelijk als het topmodel van Volvo.
De uitstraling is chiquer geworden en het interieur nog hoogwaardiger. Niet ondanks, maar juist dankzij de nieuwe motoren zijn ook de rijeigenschappen verfijnd. De S80 2.0T levert prima prestaties, terwijl deze motor ook nog eens stil en relatief zuinig is.