Bouwjaar | 20-09-2001 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.680 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2001 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.680 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.435 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Marmara |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Achterasweg 17 |
Postcode | 2141 DG |
Plaats | Vijfhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5762971 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.531 kg
Laadvermogen: 539 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 244 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik in de stad: 14,6 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn vaak onderweg om voor u de beste deals te vinden dus het is verstandig om even contact met ons op neemt voor een bezichtiging. Dit ook om enige teleurstelling te voorkomen
Ondanks het feit dat wij ons uiterste best doen om u correct te informeren kan het voorkomen dat de uitvoering en opties anders zijn dan aangegeven. U kunt geen rechten ontlenen hetgeen gepresenteerd. Om deze reden bent u altijd, vooraf, welkom alles zelf bij ons te controleren
Wij kunnen helpen met export-documenten!
We can help with export-documents!
Wir können mit dem Export Dokumenten helfen!
Mozemy pomóc w dokumentach eksportowych!
My mozhem pomoch' s eksportnykh dokumentov!
Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 17:00
Zondag alleen op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo S80 | Een andere richting
De S80 is het topmodel van Volvo, dat blijkt al uit de typeaanduiding. Maar dat topmodel is al heel wat jaren op de markt. Om de concurrentie op afstand te houden, heeft de S80 een klein jaar geleden een facelift ondergaan. Nu volgt een veel belangrijkere vernieuwing: de S80 is voorzien van nieuwe, relatief kleine motoren. Daarmee zou de auto voordeliger worden in aanschaf en gebruik. Maar behoudt de S80 daarmee ook het nobele karakter?
De S80 is met recht het topmodel van Volvo. Na de facelift van 2009 ligt de nadruk nog meer op een chique uitstraling en verfijnde rijeigenschappen. De 2.0T is vlot, stil en relatief zuinig.
Plus
- prima 2.0T motor
- uiterst comfortabel
- fijn audiosysteem
Min
- (nog) niet leverbaar met nieuwste veiligheidsvoorzieningen van Volvo
- hoofdsteunen voorin iets te laag
Conclusie
De leeftijd telt en de concurrentie staat te dringen. Bovendien kreeg de S80 recent een concurrent uit eigen huis: de Volvo S60. Daarom slaat de Volvo S80 nu een andere richting in. De S80 is niet langer Zweeds zakelijk alternatief, maar onderscheidt zich nadrukkelijk als het topmodel van Volvo.
De uitstraling is chiquer geworden en het interieur nog hoogwaardiger. Niet ondanks, maar juist dankzij de nieuwe motoren zijn ook de rijeigenschappen verfijnd. De S80 2.0T levert prima prestaties, terwijl deze motor ook nog eens stil en relatief zuinig is.