Bouwjaar | 25-08-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.748 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
€ 11.975,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-08-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.748 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 132 kW (180 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | S.P. Autofarm Sybrandaburen B.V. |
Contactpersoon | Bob Nijholt |
Adres | It lange ein 13 |
Postcode | 8647 SB |
Plaats | Sibrandabuorren |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)515 - 521651 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofarm.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 186 x 149 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.463 kg
Laadvermogen: 637 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Welkom bij Autofarm Sybrandaburen !
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
u vindt ons:
it Lange Ein 13
8647 SB Sybrandaburen
Telefoon: 0515 - 52 16 51
Whatsapp: 06 - 82 35 80 57
info@autofarm.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo S80 | Een andere richting
De S80 is het topmodel van Volvo, dat blijkt al uit de typeaanduiding. Maar dat topmodel is al heel wat jaren op de markt. Om de concurrentie op afstand te houden, heeft de S80 een klein jaar geleden een facelift ondergaan. Nu volgt een veel belangrijkere vernieuwing: de S80 is voorzien van nieuwe, relatief kleine motoren. Daarmee zou de auto voordeliger worden in aanschaf en gebruik. Maar behoudt de S80 daarmee ook het nobele karakter?
De S80 is met recht het topmodel van Volvo. Na de facelift van 2009 ligt de nadruk nog meer op een chique uitstraling en verfijnde rijeigenschappen. De 2.0T is vlot, stil en relatief zuinig.
Plus
- prima 2.0T motor
- uiterst comfortabel
- fijn audiosysteem
Min
- (nog) niet leverbaar met nieuwste veiligheidsvoorzieningen van Volvo
- hoofdsteunen voorin iets te laag
Conclusie
De leeftijd telt en de concurrentie staat te dringen. Bovendien kreeg de S80 recent een concurrent uit eigen huis: de Volvo S60. Daarom slaat de Volvo S80 nu een andere richting in. De S80 is niet langer Zweeds zakelijk alternatief, maar onderscheidt zich nadrukkelijk als het topmodel van Volvo.
De uitstraling is chiquer geworden en het interieur nog hoogwaardiger. Niet ondanks, maar juist dankzij de nieuwe motoren zijn ook de rijeigenschappen verfijnd. De S80 2.0T levert prima prestaties, terwijl deze motor ook nog eens stil en relatief zuinig is.