Bouwjaar | 06-01-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.250 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-01-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.250 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.521 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Volvo Reede Amerongen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koningin Wilhelminaweg 111 |
Postcode | 3958 CM |
Plaats | Amerongen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)343 - 456014 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.reede.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2003 - jun. 2004
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 462 x 180 x 143 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.589 kg
Laadvermogen: 511 kg
GVW: 2.100 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donker blauw
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 252 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 14,5 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Volvo Reede Amerongen is een begrip in de omgeving Heuvelrug. De Volvo dealer bestaat al meer dan 80 jaar en is ooit begonnen met het verkopen van DAF personenwagens.
Bel voor meer informatie 0343-810346 of breng een bezoek aan onze showroom, u bent van harte welkom!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo S60 | Verantwoordelijkheid nemen
Sedans? Die zijn moeilijk te verkopen in West-Europa. Op één uitzondering na: als er een pretentieus logo op de neus staat, dan zijn ze juist heel geliefd. Volvo behoort niet tot de merken waarvan alles verkoopt, zolang het logo er maar op staat. Toch denkt Volvo een manier te hebben gevonden om de S60 tot een onderscheidende auto te maken.
Bij de Volvo S60 draait het niet om indruk maken op anderen, maar op zelf genieten. Daarom staan comfort en veiligheid centraal. De vormgeving is ingetogen Scandinavisch.
Plus
- beschaafde uitstraling
- veel aandacht voor (actieve) veiligheid
- prima rijeigenschappen
Min
- hoog verbruik T5-motor
- DAB+ tuner niet standaard
Conclusie
Imago is vaak een kwestie van cijfers, specificaties en "bling bling". Volvo heeft een nieuwe insteek gevonden: veiligheid en verantwoordelijkheid tot begeerlijke zaken maken. Dat doet het merk door zaken waar te maken die anderen vooralsnog alleen beloven. Zo levert Volvo de S60 niet meer met dieselmotoren, is de topsnelheid beperkt en wordt de auto geproduceerd waar de vraag het grootst. Het motorvermogen en de uitstekende wegligging worden ingezet om het comfort en de veiligheid te dienen, niet om uit te dagen tot sportief rijden. Niet alleen het topmodel, maar Iedere Volvo is voorzien van alle veiligheidsvoorzieningen die het merk in huis heeft.
Daarmee is de S60 een verstandige, maar nog steeds geen begeerlijke auto. Deze proefrit wijst anders uit: in de praktijk is de S60 een auto die keer op keer bewijst dat Volvo de juiste keuzes heeft gemaakt. De nadruk ligt op zaken die daadwerkelijk zinvol zijn, niet op zaken die indruk maken op anderen.