Bouwjaar | 21-07-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.749 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-07-2011 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.749 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Feer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nikkelstraat 31 |
Postcode | 8211 AJ |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)320 - 247149 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderfeer-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2010 - jul. 2013
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.399 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 749 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 6
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Leaseprijs: € 225 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
= Bedrijfsinformatie =
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is autobedrijf van der Feer niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo S60 | Verantwoordelijkheid nemen
Sedans? Die zijn moeilijk te verkopen in West-Europa. Op één uitzondering na: als er een pretentieus logo op de neus staat, dan zijn ze juist heel geliefd. Volvo behoort niet tot de merken waarvan alles verkoopt, zolang het logo er maar op staat. Toch denkt Volvo een manier te hebben gevonden om de S60 tot een onderscheidende auto te maken.
Bij de Volvo S60 draait het niet om indruk maken op anderen, maar op zelf genieten. Daarom staan comfort en veiligheid centraal. De vormgeving is ingetogen Scandinavisch.
Plus
- beschaafde uitstraling
- veel aandacht voor (actieve) veiligheid
- prima rijeigenschappen
Min
- hoog verbruik T5-motor
- DAB+ tuner niet standaard
Conclusie
Imago is vaak een kwestie van cijfers, specificaties en "bling bling". Volvo heeft een nieuwe insteek gevonden: veiligheid en verantwoordelijkheid tot begeerlijke zaken maken. Dat doet het merk door zaken waar te maken die anderen vooralsnog alleen beloven. Zo levert Volvo de S60 niet meer met dieselmotoren, is de topsnelheid beperkt en wordt de auto geproduceerd waar de vraag het grootst. Het motorvermogen en de uitstekende wegligging worden ingezet om het comfort en de veiligheid te dienen, niet om uit te dagen tot sportief rijden. Niet alleen het topmodel, maar Iedere Volvo is voorzien van alle veiligheidsvoorzieningen die het merk in huis heeft.
Daarmee is de S60 een verstandige, maar nog steeds geen begeerlijke auto. Deze proefrit wijst anders uit: in de praktijk is de S60 een auto die keer op keer bewijst dat Volvo de juiste keuzes heeft gemaakt. De nadruk ligt op zaken die daadwerkelijk zinvol zijn, niet op zaken die indruk maken op anderen.